مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 11:502020-07-25اقتصادي

لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا


فرماندار انزلی اعتبار این شهرستان در سال جاری را بیش از 231 میلیارد تومان دانست و گفت: براساس الزام قانونی اولویت با اتمام پروژه های نیمه تمام است.

- ایسنا/گیلان فرماندار انزلی اعتبار این شهرستان در سال جاری را بیش از 231 میلیارد تومان دانست و گفت: براساس الزام قانونی اولویت با اتمام پروژه های نیمه تمام است.

اسماعیل میرغضنفری ظهر امروز در کمیته برنامه ریزی شهرستان بندرانزلی، اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش عمده ای از درآمد کشور وابسته به نفت و مشتقات آن است، به دلیل تحریم های ظالمانه و تک محصولی بودن کشور، این وضعیت ما را با تنگنا مواجه می کند.

وی با بیان اینکه بر حسب قوانین جاری بودجه ای، محدودیت هایی برای برخی دستگاه ها و پروژه ها داریم، تصریح کرد: الزام داریم پروژه های نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالاتر را به اتمام برسانیم و بعد از آن پرداخت مطالبات در دستور کار است و اگر ضرورت پیدا کند پروژه های جدید تعریف می شود.

فرماندار بندرانزلی، با تاکید بر اینکه امسال کل بودجه کشور انقباضی است و استان گیلان هم در این راستا قرار دارد، گفت: شهرستان های گیلان هم امسال با این تنگنا و موانع مواجه هستند، زیرا کل اعتبارات امسال برای شهرستان بالغ بر 231 میلیارد تومان است که شاید از محل ارزش افزوده و سایر موارد بتوانیم اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا

لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا